حس میکنم تو رو.......

 

مثه حسه پریدن روی بال ابراست

مثه حس لمس شبنم روی تاج برگاست

مثه رقصیدن برگ توی باد و بارون

مثه لبخند خورشید روی سقف آسمون

میبینمت ، حس میکنم تو رو

هر لحظه به یادت ، هر لحظه کنارم

لمس میکنم دستای گرمت رو

با اینکه دوری از من ، حس میکنم تو رو

فاصلمون زیاده اما ، میام دنبالت پیاده حتی

زیبائه فردام و ، بدون تو من میمیرم

دوســـِـت دارم قد دونه های اشکام

که واست میریزن میدونی عشق من

وقتی تو نیستی پیش من آروم ندارم

همه ثانیه ها آروم برا من

سپری میشن و هر لحظه دوریتو بیشتر حس میکنم

شب تا صبح بیدارم و اشک روی گونه هام و

سیگارمو دم میگیرمو هر لحظه باز

بازم به تو فکر میکنم

میبینمت حس میکنم تو رو

هر لحظه به یادت هر لحظه کنارم

لمس میکنم دستای گرمت رو

با اینکه دوری از من

حس میکنم تو رو

 



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت0:58---15 آبان 1390
آخرین برگ سفرنامه باران اینست !
که زمین چرکین است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 10 / 6 / 1390برچسب:, |